ja det är så, jag tänkte inte att denna lilla blogg, i den kosmiskt stora djungel av bloggar, skulle få någon uppmärksamhet. och TADA, än så länge hade jag ju rätt. Visserligen öppnade jag upp den nyss, efter noga utvalt namn med en liten touch av melankoli.
Om man är möllanit, 20-65+ så kanske man kommer komma på vem jag är så småning om.. tänkte inte vara sådiskret med mig själv däremot tänkte jag aldrig lämna ut er. Iaf inte vid namn. 
 
Vad är då en möllanit? 
Vad är Möllan?
Varför Möllan? 
 
det kan man fråga sig... men det är bara så att det finns ingenb annan plats i världen där man kan se och uppleva så underbara OCH sjuka saker på en gång. Det är svårt att förklara och för er som aldrig varit på Möllan kan jag egentligen bara säg, kom kom KOM! (ja jag har sett människor ha sex mitt på torget en sommarnatt. det var vackert. dom njöt lagom högt, sådär lagom högt att måsarna överröstades)
 
*rökpaus*
 
Det vart en k n u l l paus också ;)
 
jag tänkte ev åka ner för Moriskan ikväll. vem vet. kanske ses vi Möllan <3

Kommentera

Publiceras ej